Ingen motivation alls till nyårslöftet :/

Idag hade jag städning på schemat och är nästan klar :)
Känner dock en klump i magen hela tiden för att jag ligger efter med mitt nyårslöfte :( Jag vill ju verkligen satsa men har ingen motivation över huvudtaget :/ Men jag kan ju inte ge upp efter 12 dagar det funkar ju inte... :P men jag behöver något som puchar mig till att lyckas, några tips?

Något annat som jag har på tankarna är vad tusan ska jag köpa för mobil? :P ska köpa en ny denna månaden men vet inte vilken, förslag?



saknar att ha små bebisar här hemma ^^ men det kommer snart igen :)

saknar att ha små bebisar hemma igen ^^
men det kommer snart igen ♥




Kommentarer
Postat av: Anki - mamma till Jamie

du och dina bebisar ;D

2011-01-13 @ 21:44:01
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0